4 Nisan 2011 Pazartesi

öylesine...

nasıl çikin çıkmışım, nasıl çikin çıkmışım:) olsun maksat zımbalı trenchcoat'ımı göstermek:) çok belli olmasa da .etek kısımları pilili çok sevdim inanılmaz uygun fiyata aldım hemde bi bana, bi fulyama, gülden ablamda kısmetini aldı tabi:) bugün gözlerim yollarda kaldı kargooo gel artıkk :)
benim blogum moda blogu değil kimse yanlış anlamasın ama moda oldu diye önceden sevmediğim şeyleri sonradan sevdiğimde oldu yani hep sizin yüzünüzden:) yağmur çizmeleri de buna örnektir ama iyi ki almışım diyorum havalarda yağmurlu ne güzel oldu:) sadece aldığım sevdiğim şeyleri gösteriyorum blogumda hoşuma gidiyo paylaşmak:) hep kendi fotolarım var farkındayım ama napim başka birşeyde yaptığım yok:)) hani yaptığım güzel şeyleri paylaşayım desem tek tük bir iki şey yaptım maymun iştahlılığımdan hepsi yarım yamalak, gezdiğim gördüğüm yerleri mekanları anlatayım desem o da yok ki. benimle idare edeceksiniz artık yapacak birşey yok:)neyse çok yazdım dimi:)



ama bileziklerim nasıllll bayıldım bunlara severim şıngır şıngır:)





13 yorum:

  1. naaıl da kensıne ayıp edıyosun nasılda kendıne ayıp edıyosun.
    trenckot ta tam gosterıp hava atmöalıkmıs ama.
    bu corapları sen bitirdin demek ben de arıyodum.
    yazık ya bize zaten kırmızı kalplı syah pentin var senın alma biz alalım :) saka saka.

    cok güzelsın cok sıksın
    yüzüksüz olmazdı olmasın da :)

    YanıtlaSil
  2. canım benimm ya yüzümü güldürdün güzel yorumunlaa:) saol canım benim:) unutmadım ki ben seni samsunda bir tane penti var her gidişimde bakıyorum var mı kırmızı kalpli diye bulursam alcam sana söz:)

    YanıtlaSil
  3. Trenckot'un çok şeker! keyifle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. modaeratör , teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  5. kuşları ben de cok seviyorum ,bu yüzük de cok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  6. diline biber istiyorsun sanırım sennn :) güzel günlerde giy cnm benim hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  7. Cok $irin cok ho$ gule gule giy canim,kendine de haksizlik etme ;)
    Iki ayri gun cektin sanirim fotolari,birinde pembe oje birinde kahve ^_^ Ikisi de cok guzel,yuzuk de cok guzel ^_^

    YanıtlaSil
  8. Fıstıkkkkkk, ben geldim:)

    YanıtlaSil
  9. bak şimdi yaaa,deli misin kıjımmm biz seni çok seviyoruz böyleee :)sen ne istiyorsan onu yaz çiz biz okuruz:)sakın takılma böyle şeylere,her blog farklı olmalı ki okumak zevkli olsun di mi ya?yalnız ben bu trenchcoata ,kombine,takılara bayıldım yaaaa :)harikasın canım:)

    YanıtlaSil
  10. aysuncum teşekkür ederim ben yaptım:)
    pembesinti, kuzum benim çok saol:)
    ferahfeza, canım benim teşekkür ederim:) evet canım farklı günlerden :) yalnız nasıl detaya dikkat etmişsin:)
    yağmurummmm bebeğimm hoşgeldin canım nerlerdesin yaa özlettin kendinii:)
    özgem canım yaa bende seni çok seviyorum çok tatlısın sennn:)

    YanıtlaSil
  11. Trenckotunun zımbalarına bayıldım, güzel günlerde giy, bileziklerininde maşallahı var :))

    YanıtlaSil
  12. haha delinin zoruna bak ayol gayet de güzel çıkmışsın

    YanıtlaSil
  13. nergizcim canım bende zımbalara vuruldum saol canım:)
    edimmm saol bebeğim o senin güzelliğin:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...