11 Ekim 2010 Pazartesi

mutlu haftalar:)


ay ben dayanamadımm yine bişeyler aldım:)) ama annem çorap almama izin verdi:) ben de almışken bir kaç tane aldım:) ama bu alışveriş rejimimi bozmaz dimi ?? bozmaz bozmazzzz:) kendime limit koydum yani istediğim şey bu limitin üzerindeyse almıyorum :) gayette iyi gidiyorum bence:) dantelli çorap istiyordum ne zamandır baktım bunlar da limitimin altında bi tane pembe bi tane de beyaz aldım çok şirinler aslında kat kat kısa eteklerin altında çok daha şirin dururlar ama şortla da fena olmadı bence:) havanın güzel olmasını fırsat bilip hemen giydim çıktım:)




kendime ev ayakkabıcıklarından ördüm daha önce koyu pembesinden örmüştüm ama hediye etmiştim bir arkadaşıma bunun rengi daha açık pembe somon arası bir renk kenarına da pembe telli kurdaleden çiçek yaptım:) kurdalenin iki tarafında da tel varmış sonradan fark ettim altta kalan kısmı daha koyuydu olsun böle de oldu bence:) bunları ilk pandufun blogunda görmüştüm fikir verdiği için tekrar teşekkür ederim:)

bir de siyah taşlı yüzük aldım :) alışverişe son demiştim dimi:))))) ama limitimin çok çok altında o yüzden aldım valla bak:)

21 yorum:

  1. Canım limit işi yiymiştatlım gerçekten bu ara da çoraplarda çok güzel güle güle giy tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. :)

    Hepside çok şirin :)

    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. beyaz çorap çok güzel şortla da süper olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. bişi olmaz bunalrdan tatlımm çok ciciler iyi etmişsin bende fiyat uygunsa avutuyorum kendimi tamam diyorum alıp veriyorum ama çok güzel bişi alıp az veriyorum hesaplı alışveriş bu işte, sende bunu alışveriş diyetine not olarak düş cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu limit bahanen de süpermiş ya :D Ben sana dememiy miydim balım alışverişsiz yapamayız biz diye :))

    YanıtlaSil
  6. alışveriş rejimine giriyoruz. Sonra dayanamayıp alıyoruz. Sonra da vicdanımızı rahatlatıyoruz ucuzdu, güzeldi diyerek :) BEnde aynı senin gibiyim canım. Ama olsun bunlardan bu kadardan bişey olmaz. Güle güle giy. Hele ev ayakkabılarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Çoraplarına bayıldım tatlım güle güle giy :) Ev ayakkabıların da çok şık ellerine sağlık. Yüzüklerin de gözümden kaçmadı :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar=)Çoraplar gerçekten çok güzel nerden ve ne kadara aldınız acaba birde modelinin adı falan var mıdır ki?

    YanıtlaSil
  9. zetocum teşekkür ederim canım dayanamıyorum alıyorum bari limiti olsun içim rahat etsin dedim:)
    hobi vakti, teşekkür ederim:)
    touch the sky canım teşekkür ederim bu pembesi beyaz gibi çıkmış ama:9
    cecilia, aynen tatlım ucuz olunca içim rahat ediyor enazından:)
    yağmurcum yaa bahane değil valla:)) ay dayanamadım napim:)
    ENN MODA, bişi olmaz dimi canım nolcak altı üstü çorap:D saol tatlım sıcacık tutuyorlar:)
    yeşimcim teşekkür ederim canım :) yüzüğe karşı acaip bi zaaafım var almayınca rahat edemiyorum:)
    El Değiştirmece, canım Samsundan aldım çorapları 12den 3.75e düşmüş kaptım hemen:D adını hiç bilmiyorum canım ama akşam bakarım istersen kağıdı duruyordu hala:)

    YanıtlaSil
  10. çoraplar çok tatlıymış bencede limit olayı süper :) benimde yapmam lazım ama dayanamıyorum ki almamaya :)
    buarada bloguma beklerim
    http://fashionwithmelis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çoraplar çok tatlıymış bencede limit olayı süper :) benimde yapmam lazım ama dayanamıyorum ki almamaya :)
    buarada bloguma beklerim
    http://fashionwithmelis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. yüzügün ve patiklerin cookkk hos !! =)

    YanıtlaSil
  13. hoşgeldin meliscim :)
    senacım sağol canım:)

    YanıtlaSil
  14. Wow!Amazing all!!
    Lovely post1
    KISS

    YanıtlaSil
  15. ilk fotodakı yuzugun cok güzel nerden aldın cemre.
    ben de söz verip sözunu tutamayanlardanım bir de oyle ındırma falan girmesını beklemem :)
    ye

    YanıtlaSil
  16. ariadne, thank you:)
    kova kadınıyım ben, canım mikili yüzüğü ben yaptım:) aslında tokaydı:)
    alışveriş konusunda sözümüzü hiç tutamıyoruz zaten:)

    YanıtlaSil
  17. Yarasın yavrum seksi çoraplarını yirim :)

    YanıtlaSil
  18. stil direktörümm:) seksi değil valla sevimli:)

    YanıtlaSil
  19. çoraplara öldüm bittim ben!

    YanıtlaSil
  20. sitene bayıldım gerçekten mükkem olmuş ne arasan var dükkan gibi mübarek ellerin ve ayaklarına diyecek bişey yok zaten çok güzeller ve narinler ojelerin tam ama tam yerinde çorapların güle eskit mükkemml yakışmış sana çok güzel

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...