4 Ekim 2010 Pazartesi

alışverişkolik:((

insanın kendisini bilmesi ne güzel birşey dimi:) ama kendimi kötü hissetmeye başladım sürekli birşeyler alıp duruyorum sonra da kendimi kötü hissediyorum. tamam aldığım şeyler öyle pahalı şeyler değil ama ihtiyacım olmayan şeyler:( bir alışverişkoliğin itirafları filmini çoğunuz izlemişsinizdir eminim ordaki gibi işte. alacağınız şeylere ihtiyacınız var mı? - ama benim ellerim var hatırladınız mı o bölümü herşeye ihtiyacım var ozaman:) Allah'tan marka takıntım yok:)) bu biraz hafifletici olabiliyor. dün bizimkileri aradım ben artık alışverişi bıraktım dedim erkek kardeşim gülmeye başladı sanki sigarayı bırakıyomuş gibi söyledin diye:) kızkardeşimin tepkisi daha hoştu - bu kıyamet alametlerinden biri biliyomusun dedi:)) ama bugün itibariyle yok yok yarın itibariyle (yarın pasajdan bir iki şey daha alıcam da:)) hiçbirşey almamaya karar verdim:)
yarın 1. günüm:)) gazam mübarek olsun:))


gri siyah uyumunu çok severim dün de ona uygun giyindim gri delikli kazak,siyah şort gri çorap siyah babet sevdim ben:) kazağı geçen yıl hiç giymemiştim aslında arı mayamın bende yeşili kısa kollusu vardı ama kullanmıyorum diye birine vermiştim galiba bunu iyi ki vermemişim bu sene sıkça giyeceğim galiba

flormar neon serisinin 01 numarası galiba güzel bi pembe
yeni bitirdim külkedisinin uzamış versiyonu:) ama sevdim elimden bırakamadım:)
bayaaaa uzun oldu farkettim :) hadi ben kaçayım artık daha bir sürü işim var blogları gezicem öpüldünüz:)

16 yorum:

  1. ALışverişsiz bir dünya düşünemiyorummmmm :) Sen de düşünmeye çalışma boşuna, çünkü kendini kandırırsın :)) Bir de; çok fazla "galiba"lı bir yazı olmuş bu galibaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. galiba öyle olmuş:))) şimdi sen söyleyince fark ettim:)) ben azcık kendimi kandırayım bakayım ne kadar kandirabileceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Bir süre için kendini frenleyebilirsin belki ama o süre çok uzun olmayacaktır bence. :)

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. alışveriş bizim bünyemizden bir parça oldu, ayrılamayız :)
    bu arada kıyafetlerine bayıldım ;O

    YanıtlaSil
  5. bende frenler patlak:)elimde poşetlerle yokuş aşağı gidiyorum :)))))

    YanıtlaSil
  6. hobi vakti bana da öyle geliyor ama denemekte de fayda var:)
    touch the sky, doğru diyosun canım ama ayrılamam lazım:) teşekkür ederim:)
    moda_kesh tadlum dikkat et gidişat pek iyi değil:)

    YanıtlaSil
  7. kazagin ve ojen coook güzel =)

    YanıtlaSil
  8. Hastayız evet biz oyuz ama böyle mutluyuz :)

    YanıtlaSil
  9. En büyük ekonomik hataları yaptığım alışveriş eylemlerim beni de deli ediyor. Ama elden de bir şey gelmiyor,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. senacım teşekkür ederim canım:)
    edacım evet evet hastayız:)
    pasaklı kraliçe aynen canım beni de of of ne olacaksa halimiz:)

    YanıtlaSil
  11. içimde bir cindrella yttığı için önerdiğin kitabı okuyabilirim ama eminim alışverişi bırakamazsın :)))

    YanıtlaSil
  12. :))) ayy niye herkes öyle diyooo :)) bana da öyle geliyo canım yine birşeyler bakmaya başladım bugün 2. gün :)) pazartesi başlayıp salı biten rejimlere döndü benim ki:) ama almıycam :) kitabı tavsiye ederim canım pembe dizi tadında romantik bi kitap

    YanıtlaSil
  13. hadi bakalım inşallah başarılı olursun :) o sahneyi hatırlıyorum film başlı başına çok güzeldi arada çıkarıp izlerim çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  14. GEçenlerde ayakkabı dolabımı temizleyim dedim. Ayakkabıların hepsini balkona çıkardım. Teker teker siliyim orda diye. Bi baktım balkonun yarısını kapladı. Üşenmedim saydım tam 42 tane yazlık ayakkabı.Aşağı yukarı onlara verdiğim parayı hesapladım çok kötü oldum. Bende o an alışverişi bıraktım. Bir aydır bişey almıyorum.

    YanıtlaSil
  15. çatı katı, canım dün bida izledim canım sıkıldıkça izlerim o filmi. hala bişey almadım:)
    ENN MODA, tatlım naapmışın sen 42 ayakkabı maşşallahın var:) hadi ben de inşallah bir ayı görürüm:)

    YanıtlaSil
  16. çok yakışmış canım kimisi milyarlık alıveriş yapıyor poz veriyor bakıyorum sitelerinde ayakkabı 700 tl etek 240 tl mesala kimide senin gibi az mailyetle en yakışanı buluyor çok güzel siten var aynen devam takipteyim sandaletlerin varsa terliklerinde onları post yaparmısın renkleri merak ediyorum

    YanıtlaSil