13 Ağustos 2010 Cuma

nolcak benim bu halim:)


bu blogun bana gıcığı var biliyorum. sabahtan beri kayıt girmeye çalışıyorum yaklaşık 50 defa yeniden yükleye basmışımdır sonunda toptan kapattım açtım anlaştık:) Ramazan ayına girdik ama çoook sıcak yaa dayanamıyorm bazen o su şişelerini kapasın geliyor:( klima bile bi işe yaramıyor siz düşünün artık. bu resimlerin hiç bir amacı yok bugün ne giydim yada başka bişi için deil tamamiyle can sıkıntısı patron çıkmışken odasını istila ettim napim ama telefon bi orda güzel çekiyor:) badimi yeni aldım bu arada 6 liraya şaka gibi ben çok beğendim kolları büzgü büzgü. ya bide bişi dicem benim nolcak bu halim göbek aldı başını gidiyo önceleri göbüş diye sevdiğim şey şimdilerde diyarbakır karpuzu olma yolunda hızla ilerliyor. ben mekik çekemiyorum bi gün çeksem ikinci gün unutuyorum. ayaktayken iyide gülben ergen misali içime çekebiliyorum ama oturunca kat sayım üçe yükseliyor belediye izin verirse bir kaç kat daha çıkmayı düşünüyorum:) uzmanlar diomuş ben onların yalancısıyım iftarda orucu açtıktan yarım saat sonra ana yemeğe geçmek gerekiyormuş bizde o yarım saat içinde ne ana yemek kalıyor ne tatlı nasıl dayancam ki ben:) var mıdır kolay bi yolu bölgesel zayıflamanın:) neyse canlar ben sizi öper ve kaçarım yarın gelirim yine:)

7 yorum:

  1. ramazanda o sicakta allah kolaylik versin valla =(

    YanıtlaSil
  2. o kolay yolu bulursan bizede söle cnm:)

    YanıtlaSil
  3. senacım saol canım:)
    handecim yok canm ya keşke olsa şöle hop deyip gitse hepsi:)

    YanıtlaSil
  4. Canim sen güzel bir kizmi$sin
    öyle =)!
    Ilk resim cok ho$ cikmi$! :)

    YanıtlaSil
  5. canım benim çook saol utandım bak şimdi:)

    YanıtlaSil
  6. Sana açık saç acaip yakışıyor baby söylemedi deme^^
    Bu tarzda çok cici olmuş canım bu arada nice 200lere inşallah(:(:

    YanıtlaSil
  7. saol bebişim genelde hep açıktır saçım nadir toplarım :)inşallah tatlımm:)

    YanıtlaSil