23 Ağustos 2010 Pazartesi

dolgu topuk ayakkabı 20 tl


canlar ben bu dolgu topukları geçen yaz almıştım ama giymek kısmet olmadı çünkü yürüyemedim:) alışmadık dötte don durmazmış bende hangi akla hizmet bilmem aldım bunları ama çok beğendim napem ama dediğim gibi giyemedim:( kendileri 36 numara sadece 2 yada 3 kez giyildi oda kısa süreliğine bunları giyince yanımda terlik yaşıyordum:) iç tabanındaki siyahlıklar yapışştırıcısından kaynaklanıyor yoksa tertemiz valla:) 20 tl pazarşığa açığım:)almak isteyen olursa bana mail atsın canlar

1 yorum:

  1. Zarif ojeli ayaklarina cok yakisir bu ayakkabilar:: )))) resim bekliyoruzz::))

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...