30 Ocak 2010 Cumartesi

mutlulukk







ayyy çok mutluyum buaralar canlarım kuzilerim küçük kardeşcezim geldi küçük evim şenlendi hele bide minik sıpam var ki sormayın gitsin ya bi çocuk bukadar mı bilmiş olur bukadar mı sevimli olur yesin onu teyzesii canım benim o ya. bizdemi küçükken öyleydik acaba yoksa zamane çocukları dedikleri böylemi oluyo acaba:)) neyse ablam pek bi sever gezmeyi dün akşamda iş çıkışı onun şansına hava güzeldi hemen sokaklara attık kendimizi tabi iki erkekle pek olmuyor ama malum hadi daha bitmedi mi hadi artık oyalanmayın serzenişleri arasında gezdik dolaştık genelde yalnız dolaştığım için böle maaile pek bi güzel oldu açıkcası:) gezmişken bi iki bişi de aldık
saçlarımı boyamaya karar verdim aslında hiç renk seçimi felan yoktu aklımda maksat aralardan çıkan tek tük beyazlarımı kapatmakk saçlarımda beyaz varr yaaa:(((neyse lorealdan boya aldım tabi kararsız kaldım fikrim olmadığı için ilk resimdekini aldım ikinci resimdekide fena deilmiş aslında nasıl olur hiç bir fikrim yok ama bakıcaz artık. iki arada diz altı çorap aldım kendime siyah kahve krem kremi bugün giyerim die iki modifiye yaptım bir kurdale birde pul tamam dır sevdim böle bir de son resimdeki ruju aldım avon kiss me adı nasıl ama:)) renginden ziyade rujun şekline bayıldım kalpli kalpli şeftali rengi pek belli olmuyor ama şekli güzel:) yıldızlısıda vardı ama ben kalpliyi kaptım neyse benden haberler şimdilik bu kadar fırsat buldukça gelirim yine öpüyorum kocamannn:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...