10 Ekim 2017 Salı

Gabrini kozmetik

Gabrini kozmetikten geçen günlerde Harika bir kargo aldım. Kutusu içindekiler gerçekten çok güzel ürünler. Buradan tekrar teşekkür etmek istedim ❤️
Kutunun içinden makyaj için neye ihtiyacınız varsa çıkıyor rimel,pudra,dipliner,far,ruj daha ne olsun. Çok güzel düşünülmüş Harika bir hediye değil mi 💞

Aydınlatıcısı 03 numara çok tatlı şeftali tonlarında.rimelini daha öncede kullanmıştım fırçasını gerçekten çok seviyorum. 


Likit mat rujları hem renk seçenekleri hemde kalıcılıklarıyla çok sevdiklerimden. 
Likit göz farını ben ruj olarak kullandım. Gerçekten güzel ürünler hala denemediyseniz Bi bakın derim fiyat bakımından çok uygunlar ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...