23 Mayıs 2016 Pazartesi

Aliexpress alışverişim 😊

Ve sonunda aliexpress alışverişim geldi instagramda paylaştım ama burada da göstermek istedim aşağı yukarı bir ayı buldu gelmesi hala gelmeyen üç kargomda olsa bence en uygun alışveriş sitesi aliexpress. Daha önce de bir kaç kez alışveriş yaptım şükür hiç sorun yaşamadım bugüne kadar 😊
Bu tırnak stickerlarını çoğu instağram satış hesabında görmüşsünüzdür. Tam 50 tane farklı desenlerde 3$ gibi bir fiyatı var çoğu sayfada 2₺ ye satılıyor tanesi 😁
Her nekadar tek kullanımlık olsa da bence  değişiklik isteyenler için çok güzel alternatifleri var bu alttakilerin fiyatı ise 1,40$ yine satış sayfalarında üstelik bütün halde de değil kesilerek satılıyor ve 2₺ gibi bir fiyata. 
Plakalar ise 1$ dan daha ucuz 😊 hatta set halinde aldım bekliyorum on tanesi 3$   gibi birşeydi galiba 😊
Aliexpressten alışveriş konusunda şüpheleriniz olabilir çoğu satıcı takip numarası vermiyor ama şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım ben zaten öyle bir durumda para iadesi alınabiliyor. Hem fiyatlarının bu kadar uygun olması hemde kargo parası ödememek çok güzel değil mi 😊 alışveriş yaparken satıcının profiline ve puanına dikkat etmek gerekiyor ,ayrıca satıcıdan daha önce alışveriş yapanların  paylaştığı fotoğraflarda var 😊 tamam sanki aliexpressle ortağım 😊😊 Aldım memnun kaldım paylaşayım dedim 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...