6 Ekim 2012 Cumartesi

kombin önerisi olan var mıııııı??

selammm kızlarrr :) nasılsınız bakim görüşmeyeli:) gerçi ben her gün bloglarınızıa ziyaretlerimi sürdürdüm okuyucu olarak da olsa:) pek içimden gelmedi bloguma bir şeyler yazmak ama içimde hep bir özlem yok da değildi hani:) hazır fırsat bulmuşken biraz özlem giderelim istedim:) 
yazı çalışarak geçirdiğim için öyle uzun uzun tatildir, gezmedir, tozmadır yapamadım aslında:( bu aralar baya hafifledi işlerimiz artık bende yavaş yavaş dönerim sanırım:) gidişim sessiz olmuştuu ama dönüşüm muhteşemm olacak diyerek:)
geçen ay canım kuzenimi evlendirdik biz aslında erkek tarafıydık ama kız evinden çok ağlamışızdır:))
düğünden önce son alışverişleri Eskişehirden yaptık çizgili eteğimi canım anneme diktirdim canım benim ellerine sağlık pek sevdim ben bunu.:)
 buralarda olmadığım dönemlerde boş durmadım tabee bol bol incik boncuk ayakkabı aldım artık yavaş yavaş dursam bütcem rahatlayacak ama birden bire olmuyor işte ne yapayım:)
kuşlu kolyem kotondan 
 yaka kolyem fotoğrafı düzeltmeye üşendim :)
 kanatlı kolyem kuzenimin düğünü için aldım ama favorim olur kendisi henüz günlük olarak kullanamadım ama elbet bir gün kullanacağım:)
 yeni papilerimmm seviyorum sizi hepiniz benim bebeklerimsiniz:)






şimdi gelelimm başlığımın nedenine bu ayakkabıları yine kuzimin düğünü için aldım altı simli simli görüldüğü üzere:) ya kızlarr ben bu ayakkabılarımı normalde de giymek istiyorum ama nasıl giysem bilemedim bana bir fikir verirmisiniz ?? önerileriniz merakla bekliyorum



bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle kendinize çok iyi bakın mutlu hafta sonlarıı:)

7 yorum:

  1. güle güle giy canım hepsi birbirinden güzel. Ama leopar ayakkabılarını nereden aldığını sorabilirmiyim çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berry teşekkür ederim:) kotondan almıştım canım onları ama simli ayakkabımla kombin önerin yok mu:)

      Sil
  2. sonunda gelebildin cnm hoşgeldn şükür kavuşturana :) hepsi çok güzel ama kanatlı kolye nasıl harika bişi favorim oldu ;)cnm simli ayakkabının rengini tam çözemedim kahveregimi bejmi, bence üste o tonlarda şık bir bluz altında skinny jeanlerle hoş durabilir kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim kuzum geldim hoşbuldum:) daha güzelleri senin olsun tatlım bej rengi ayakkabı altında kırmızılı falan simleri var:)

      Sil
  3. kanatlı kolyen benimde favorim;) ayrıca leopar loaferler harika. güle güle kullan

    ayakkabıların kendisi iddialı olduğu için ben olsam skinny jean ve t-shirt veya diz üstü tek parça sade bir elbiseyle kombinlerdim;)

    YanıtlaSil
  4. pınky fashıon çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun ben ayakkabıları giyemeden kış gelecek galiba:)

    YanıtlaSil
  5. Canım ne güzel ayakkabılar almışsın :)Ben de iki model arasında gel git yaşıyorum şu sıralar.Ama dolgu topuk ve laoferler çok şık.Binbir şekilde kullanabilirsin.Unutmadan anneciğinin ellerine sağlık ne güzel dikmiş :)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...