27 Mart 2012 Salı

topuklu ayakkabıyla yürüme günlüğüm3:)

hani benim bi aralar topukluyla yürüme günlüklerim vardı 2 günde biten:)) onlar orada kaldı ama ben vazgeçmedim topuklulardan. çok seviyorum topuklu ayakkabıları her ne kadar yürüyemesem de hep kıskanıyorum topukluyla tıkır tıkır yürüyenleri :) hatta internetten bile o kadar çok araştırdım ki acaba bunun bi püf noktası var mıdır diye:) ama giye giye alışılır sanırım:) ay bide topuklu giyip topukları yanlara yatıranlar var:)) topuklar bildiğiniz işkence çekiyor 30 derecelik açıyla yatıp kalkıyorlar:) Allahım inşallah öyle yürümüyorumdur:)
aslında ne zamandır topuklu deri bot arıyordum ama istediğim gibi bulamadım sadece bir yerde vardı onda da numarası kalmamış kaç hafta bekledim baktım yok süet alayım bari dedim üzerinden ince deri şeritleri geçiyor. bunları ilk giydim baktım öne öne gidiyorum:)) keşke dedim yanıma düz bir şey alsaydım geldim işyerime hemen ayakkabıcıya gönderdim topuklarını kestirmek için:) bunu da yeni duydum bu arada süper bişey ohh dedim daha rahat oldular :)
ayakkabıyı aldığım gün bi kızın gözü kaldı ayakkabıda fermuarı inmeye başladı tekrar gittim fermuarı yaptırmaya bu sefer başka bir kızın gözü kaldı ayakkabının fermuarı bildiğiniz parçalandı:))
siyah gri olsun dedim dar paça pantolonla topuklu ayakkabı hoş duruyor:)




biliyorum çoğunuz bıktı kardan güneş arada yüzünü gösterse de havalar ısınamadı gitti ben severim karı:) çok pis sürmüşüm :)

bunlarda günüme güzellik katanlar Atatürk'üm kolyem ve tokalarım:)

neyse efenim öperim hepinizi hoşçakalın:)

16 yorum:

  1. tırnakların çok hoş olmuş ya

    YanıtlaSil
  2. ayakkabılar çok hoş güle güle kullan. nazar olayına inanmazdım ama benimde fiyonklu botuma kızın biri baktı baktı ve ben kapıyı kapatıp dükkandan çıkınca yere yuvarlandım :))))topuklu ayakkabıyla yürüme konusunda beni en çok rahatsız eden görüntü dizler bükülmüş boy 10 cm kısalmış halde dizini düzeltemeden öylece yürüyenler :))seni anlıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kıyamam valla bende çok korkarım düşmekten nazara bende inanmazdım ama bir gün yolda giderken kızkardeşim karşı kaldırımdaki kıza ay ne güzel olmuş dedi kız pat diye düştü:) ay galiba ben dizlerimi büküyorum:( ama başka nasıl yürünür bilmiyorum ki:))

      Sil
  3. Bende topuklu ayakkabıları seviyorum ama senin kadar cesaretli değilim canım. Koca kadın oldum hala düzayakkabılarla lambır lumbur yürüyorum :))

    Çok beğendim, bende karı severim :)

    Kolyeye bayıldım, tokalarda çok güzel, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya bende bu hafta o cesaretimi kaybettim galiba:) hep düz ayakkabı giyesim var:) saol canım benim:)

      Sil
  4. Tırnaklarınız çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Masallah canim, cok güzel bir kiz´sin! Üstündekilerde cok yakismis, tirnaklarda harika, bayildim bu post´a! : )

    YanıtlaSil
  6. topuklu ayakkabı sorunsalının yaz için cevabı: wedge! :)

    YanıtlaSil
  7. herseferinde ben de topuklu ayakkabı alıcam diyerek alışverişe çıkıyorum fakat babet alıp çıkıyorum.

    Atatürk kolyeniz de çok güzel.

    buarada ben de beklerimm :)

    http://hayatimdanyansiyanlar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. haha post adını yerim aynen kuzum giymeye giymeye kasılıyor insan tırnaklarda kış sonrası yaz gelsin hemen, ciciler içine sinsin güzel günlerde olsun canım

    YanıtlaSil
  9. topuklu ayakkabı giyme sorunum var benim=( olmuyor yaniii ayaklarım mafoluyor. Yürürken ecel terleri döküyorum yinede 5 tane falan topuklu ayakkabım var=) O görüntüyü seviyorum birde işkenceye dönüşmese:)

    YanıtlaSil
  10. Yine cesaretlisin. Ben çok kısa süre kullanmayacaksam düğün gibi ve arabam yoksa haytta giyemiyorum. Bayan düztabanım ya :) Nazarımız değmesin çok yakışmış valla. Hepsini güle güle kullan canım.. Dikiş yazılarınıda bekliyorum. Makinen küsecek yoksa :)

    YanıtlaSil
  11. bootieler çok güzelmiş ama bende topuklu ile yürüme özürlüsüyüm :(

    YanıtlaSil
  12. Kolyen ve ojelerin çok güzelll :)))

    YanıtlaSil
  13. şu pastel tonlardaki yüzüğü pek bi beğendimmmm =)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...