22 Aralık 2011 Perşembe

aralık...

buralara kış gelmedi sizin oralara geldi mi:) bugün aralık 22 bahçemizden çektiğim fotoları size de göstermek istedim kış bu sene gelmeyecek yada sessiz sakin gelip çetin mi geçecek bilemedim:) ilk fotodaki çiçeklere bayılıyorum ben minicikler ilkbahar çiçeği diyorum ben onlara ama onlarda şaşırmış bu sene :)



havalar böyle gidince ne olduğumu anlayamadım grip oluvermişim:) Allahtan kolay kolay hastalanmam hastalığımda hafif geçer bunu da atlattım sayılır:) ama mıyışık dönemimi hala atlatamadım. kendime nasıl gelirim bilemiyorum.
hergün işyerimde tamam diyorum eve gidince bunu bunu yapacağım diyorum ama eve gidince fısssss oturup kalıyorum:)hiç bir şey yapamıyorum nolurr geçsin artık bu uyuşukluk:)
gabrini ojelerim sen bana göndermezsen ben de kendim alırım dedim ve gabrininin new collectionlaarını bulunca cennete düşmüş gibi olup aldım da aldım:) hemen sürdüm 03 numarasına bayıldım açıkcası çok güzel bir renk

bu aralar yüzük ve bilezik aşkım tavan yaptı okadar çok aldım ki hepsi size gösterilmeyi bekliyor yakında...bu melek kanatlarını (bazılarına göre tavuk kanadı:)) kızkardeşim beğendi sonradan benimde hoşuma gitti iki tane aldık sevdim bunu da:)




neyse canlar şimdilik kaçarım mimlerim var unutmadım en kısa zamanda yapacağım söz:)

9 yorum:

  1. Merhaba tatlım,ben alanya'da yaşıyorum buralara kış hiç uğramadı desem yalan söylemiş olmam,hep bir bahar havası var.Yüzüğünü çok sevdim canım,güle güle kullan... :))

    YanıtlaSil
  2. Cemre'cim ve yuzukleri;) Ve ojeleri;)
    Bu oje serisi pek guzel gorunuyor. Hepsini deneyip gostermelisin bize;)
    Boyle guzel yuzukleri nereden buluyorsun kuzum;)

    YanıtlaSil
  3. aman gelmesin kış hiç cnm valla böle çiçekler filan harika görünüyor :) yüzük çok hoşmuş cnm çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Kış geldi canım, şuan yağış var hemde dün akşamdna beri devam eden..

    YanıtlaSil
  5. 3 nolu oje gerçekten çok güzelmiş pasteldede var böyle bir renk çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben geldim ^_^

    Uzun zamandir blog yazmiyordum,simdi geldim,ojelerin supermis tatlim,olsa da denesek dedim :) Yuzugun de cok guzel,gule gule kullan hepsini...
    Buralar acayip soguk,kar bekliyoruz,sogugu onceden geldi.Orada gunes var ne guzel,hasret kaldim valla.

    Opuyorum cok,bosver sen gunesin tadini cikar,ki$ gec gelsin ^*^

    YanıtlaSil
  7. sevda krc ahhh alanya ahhhh diyorummm ben antalyada okudum okadar çok özledim ki oraları analatamam:( çok teşekkür ederim:)
    svglove benden bir klasik yüzük -oje:))) gösteririm tatlım sen iste:) aslında bazılarını araya araya helak oluyorum bazıları da denk geliyor her koşulda dayanamayıp alıyorum:)
    cecilia geldi kuzum geldi sende benim gibi sıcak mevsim insanısın biliyorum ama geldi artık yapacak birşey yok:)saol tatlım:)

    YanıtlaSil
  8. pembesinti ahh burayada yağsınnn nolur nolurr:)
    tubitos, simli olan mı tatlım pastelde görmemiştim buara baya haşır neşir oldum ojelerle:)
    artemis-tanrıca hoşgeldin:) teşekkür ederim:)
    ferahfezaaa kuzummmm nerelerdesin yaaa özledim seniii hoşgeldin gel kuzum gel hepisini denerik:) gitti gülüm buralarda da güneş aynen kar yok ama soğuğu geldi:) öpüyorum koccamamnnn

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...