31 Mayıs 2011 Salı

ama ben blogumu özledimmmmm:(

selammm kuzular. bloguma giremez oldum:( işleme sezonumuzu açtık bir kaç ay daha blogumdan uzak kalacağım bugün işleme olmadığı için hemen bloguma girdim:)) özlemişim ayol:) bir sürü foto çektim bloguma eklerim diye:) fırsat buldukça artık eklerim bloguma.

kardeşcezimle gezer tozar günlerden kalan fotolarım:) zarf çanta aldım kendime eve gelir gelmez hemen incelemeye aldım:) zaten gezmekten saçı başı dağıtmışım::)


bu aralar sonsuz işaretine takmış durumdayım her ne kadar fiyonka benzese de bence sonsuz işareti o:)

mor öjelerim artık oje süremiyorum:(

leoparlı babet aldım sonunda geçen sene aynı yerde görmüştüm ama sonra alırım demiştim gittim numarası kalmamış:( bu sene baya aradım kırmızısını mavisini bile çıkarmışlar:)

22 yorum:

  1. Hoş dündün canım papileirn hayırlı olsun, ne işlemesi yapıyorsun anlayamadım cnm açıklık getirsin oluy mu :)

    YanıtlaSil
  2. saol bebeğim :) su ürünleri işleme fabrikasında çalışıyorum tatlım ben deniz salyangozu dönemi açıldığı i.in işleme yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. anladım hayatım kolay gelsin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sonsuzluk işaretini bende severim, insana huzur veriyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ah be kuzu cook ayri kalmisiz biz;) Alisveris canavari post'larini ozlemisim;)

    Ne islemesi diye soracaktim ki, ustteki yorumun karsisinda agzim acik kaliverdi:D

    YanıtlaSil
  6. cnm benim özlemezmiyiz seni, bu ara herkes yoğun, pek bi sessiz buralar, babetler çok hoş, kırmızısı nasıl acaba? :)

    YanıtlaSil
  7. pembesinti saol kuzum benim:)
    geziyorum eski bir filmden hatırlıyorum bu işareti ozamandan kalmış aklımda hoş bir işaret bence de:)
    sevgim dimi kuzum ya daha da kalacağız:(( hahay dimi daha devamı var canımcım:)

    YanıtlaSil
  8. Bende diyordum nerelerde bu kiz, ozledim yazilarini,cok guzel seyler almissin canim gule gule kullan, sonsuz yuzuk supermis, mor oje benim de favorim bu ara, operimmm ^*^

    YanıtlaSil
  9. Yüzük ve çanta çok hoşş :))
    ayakkabılarda çok yakışmış, güle güle giy arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. canım arayı açmaaa =) çantanla papiler çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. cecilia saol bebeğimmm bende özledim valla:) kırmızısının resmini çeker bir ara koyarım bloga olar mı:)
    ferahfeza hiç sorma canım daha da kaybolacağım:(( saol canım benim:)
    içimizdeki karnaval çok teşekkür ederim canımcım:)
    tubitos elimde olsa hiç açmicim ama biraz idare edicem artık napim:) saol kuzummmm:)

    YanıtlaSil
  12. cicilerini güle güle kullan cnım.arayı çok açma :)

    YanıtlaSil
  13. duvardaki stıkırdan bende var aynısı :=)

    YanıtlaSil
  14. pembesinti, canımmm burdayım yaşıyorum inan hiç bakamıyorum bile bloguma bugün mailllere bakarken gördüm yorumunu canım benim öpüyorum koccamannn
    pembe fiyonk saol bebeğim :)
    şerife seviyorum ben onları cıvıl cıvıl oluyor:)

    YanıtlaSil
  15. kuşum nirelerdesin yahuuuuuuuuu=) hihi=) hoş geldin mor ojelerine bayıldım öperim çok çok çok=)=)=)

    YanıtlaSil
  16. Thanks for one more excellent post. Keep up the good work.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, o yüzükleri ben de çok beğeniyorum, çok hoş gerçekten.:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  18. gülee güle kullan , leopar ayakkabı siyahla çok güzel duruyor değil mi?

    YanıtlaSil
  19. cevap verediğim arkadaşlardan özür diliyorum yorumları için teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  20. aynı babet benimde var en çok giydiğim zati ama senin ayaklarında durduğı gibi durmuyor leopardı aldığımda şimdi aslana dönüştü heee

    YanıtlaSil