31 Mayıs 2011 Salı

ama ben blogumu özledimmmmm:(

selammm kuzular. bloguma giremez oldum:( işleme sezonumuzu açtık bir kaç ay daha blogumdan uzak kalacağım bugün işleme olmadığı için hemen bloguma girdim:)) özlemişim ayol:) bir sürü foto çektim bloguma eklerim diye:) fırsat buldukça artık eklerim bloguma.

kardeşcezimle gezer tozar günlerden kalan fotolarım:) zarf çanta aldım kendime eve gelir gelmez hemen incelemeye aldım:) zaten gezmekten saçı başı dağıtmışım::)


bu aralar sonsuz işaretine takmış durumdayım her ne kadar fiyonka benzese de bence sonsuz işareti o:)

mor öjelerim artık oje süremiyorum:(

leoparlı babet aldım sonunda geçen sene aynı yerde görmüştüm ama sonra alırım demiştim gittim numarası kalmamış:( bu sene baya aradım kırmızısını mavisini bile çıkarmışlar:)

22 yorum:

  1. Hoş dündün canım papileirn hayırlı olsun, ne işlemesi yapıyorsun anlayamadım cnm açıklık getirsin oluy mu :)

    YanıtlaSil
  2. saol bebeğim :) su ürünleri işleme fabrikasında çalışıyorum tatlım ben deniz salyangozu dönemi açıldığı i.in işleme yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. anladım hayatım kolay gelsin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sonsuzluk işaretini bende severim, insana huzur veriyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ah be kuzu cook ayri kalmisiz biz;) Alisveris canavari post'larini ozlemisim;)

    Ne islemesi diye soracaktim ki, ustteki yorumun karsisinda agzim acik kaliverdi:D

    YanıtlaSil
  6. cnm benim özlemezmiyiz seni, bu ara herkes yoğun, pek bi sessiz buralar, babetler çok hoş, kırmızısı nasıl acaba? :)

    YanıtlaSil
  7. pembesinti saol kuzum benim:)
    geziyorum eski bir filmden hatırlıyorum bu işareti ozamandan kalmış aklımda hoş bir işaret bence de:)
    sevgim dimi kuzum ya daha da kalacağız:(( hahay dimi daha devamı var canımcım:)

    YanıtlaSil
  8. Bende diyordum nerelerde bu kiz, ozledim yazilarini,cok guzel seyler almissin canim gule gule kullan, sonsuz yuzuk supermis, mor oje benim de favorim bu ara, operimmm ^*^

    YanıtlaSil
  9. Yüzük ve çanta çok hoşş :))
    ayakkabılarda çok yakışmış, güle güle giy arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. canım arayı açmaaa =) çantanla papiler çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. cecilia saol bebeğimmm bende özledim valla:) kırmızısının resmini çeker bir ara koyarım bloga olar mı:)
    ferahfeza hiç sorma canım daha da kaybolacağım:(( saol canım benim:)
    içimizdeki karnaval çok teşekkür ederim canımcım:)
    tubitos elimde olsa hiç açmicim ama biraz idare edicem artık napim:) saol kuzummmm:)

    YanıtlaSil
  12. cicilerini güle güle kullan cnım.arayı çok açma :)

    YanıtlaSil
  13. duvardaki stıkırdan bende var aynısı :=)

    YanıtlaSil
  14. pembesinti, canımmm burdayım yaşıyorum inan hiç bakamıyorum bile bloguma bugün mailllere bakarken gördüm yorumunu canım benim öpüyorum koccamannn
    pembe fiyonk saol bebeğim :)
    şerife seviyorum ben onları cıvıl cıvıl oluyor:)

    YanıtlaSil
  15. kuşum nirelerdesin yahuuuuuuuuu=) hihi=) hoş geldin mor ojelerine bayıldım öperim çok çok çok=)=)=)

    YanıtlaSil
  16. Thanks for one more excellent post. Keep up the good work.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, o yüzükleri ben de çok beğeniyorum, çok hoş gerçekten.:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  18. gülee güle kullan , leopar ayakkabı siyahla çok güzel duruyor değil mi?

    YanıtlaSil
  19. cevap verediğim arkadaşlardan özür diliyorum yorumları için teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  20. aynı babet benimde var en çok giydiğim zati ama senin ayaklarında durduğı gibi durmuyor leopardı aldığımda şimdi aslana dönüştü heee

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...