17 Şubat 2011 Perşembe

döndümmm:)

hiç bu kadar ayrı kalmış mıydım blogumdan özlemişim:) Bilecikteydim geçen hafta çok güzel bir tatil geçirdim. kuzimin yanına gittim çok iyiydi morali kendi. en çok onun meşhur bi gülüşü var onu özlemişim o kahkaha attıkça hepimiz attık çok güzeldi çok eğlenceliydi. pazartesi döndüm ama hala kendime gelemedim:) hergün geç kalıyorum hele geçen gün uykum yüzünden başıma öyle birşey geldiki tam traji komikti :) anlatırım bir ara:) aslında bu post fulya yanımdayken hazırlanacaktı ama fırsatım olmadı bugüne kaldı. bir akşam evde sinema keyfi yaptık çok güzeldi.
izlediğimiz film ben daha önce izlemiştim ama fulya izlememiş
sofram nasıl da boğazıma düşkünüm:)
arı mayamın kendine aldığı yüzük

ojem rengini çok sevdim çok sade
ben hala tatil modundan çıkamadım şimdilik öper kaçarım:)

7 yorum:

  1. Bu rengi bendeki Flormara benzettim ama bu biraz daha farklı:) Çok beğendim bunu da:) Bi daha bu kadar açma arayı balım:) Özlendin, hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin cnm benimmmm mucuksss

    YanıtlaSil
  3. yağmurum balım saol hoşbuldum şeker:)
    pembesinti saolun canlarım öperim kocaman::)

    YanıtlaSil
  4. Cemroşşş hoş geldin kuzum. ya bu tonu ne zaman sürsem Ömi abin çamura sokmuşsun elini diyor .)

    YanıtlaSil
  5. stilim direktörüm niye öle dediki ömi abim aynı renkten çanta da aldım yaff ben:))

    YanıtlaSil
  6. Ojelerin numaralarini da yazarmisin:)
    TR'ye gelince bende alirim o renkten ^_^

    Izlemeye aliyorum,cok hos blogun ^_^

    YanıtlaSil
  7. FerahFeza hoşgeldin canım teşekkür ederim güzel yorumun için:) hep yazayım diyorum sonra unutuyorum yazarım canım akşam gidince not alayım numaralarını :)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...